kismamaruha kollekcióKOLLEKCIÓ:

kismamaruha kollekcióHírlevél feliratkozás

  A cég adatkezelési tájékoztatóját elolvastam és elfogadom.
* kötelező mező

Vásárlási feltételek

Jelen Vásárlási feltételek a MoNa Brands Hungary Kft. webáruházán - www.monamama.hu - keresztül történő online megrendeléseire vonatkozik.

A vállalkozás adatai:

MoNa Brands Hungary Kft.

Székhely: 2161 Csomád, Zahora u. 18.

Telefon: 06 70 607 6662

email: info@monamama.hu

Nyilvántartásba helyező szerv: Pest megyei Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-126686

Cégünk a Kereskedelemről szóló 2005.évi  Törvény 3. paragrafus. (1) bekezdése szerinti bejelentési kötelezettségének eleget tett. Nyilvántartási szám: 1/2010

 

Kérjük figyelmesen olvasd el Vásárlási Feltételeinket. Panaszkezelési Szabályzatunkat, az alábbi Vásárlási Feltételek VI. pontjában találod.

 

I. MEGRENDELÉS, VÁSÁRLÁS WEBÁRUHÁZUNKON KERESZTÜL

Rendelj webáruházunkon keresztül könnyedén, otthonról. 

Amennyiben bárminemű kérdésed lenne, az info@monamama.hu email címen várjuk kérdéseidet, véleményed termékeinkkel, szolgáltatásunkkal kapcsolatosan.    

Kérjük, hogy megrendeléskor adataidat pontosan add meg, a telefonszámodat pedig azért kérjük, hogy kiszállításnál az esetleges időpont egyeztetések fel tudjunk hívni.

Webáruházas megrendelésedről automatikus visszaigazolást küldünk, az általad megadott email címre.

Törvényi jogaid szerint, amennyiben megrendelésedre a megrendelés elküldését követően,  legkésőbb 48 órán belül  nem kapsz elektronikus  visszaigazolást tőlünk, mentesülsz az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Előfordul azonban, hogy az automatikus visszaigazolás elmaradása, a Megrendelés hibás (téves, elütött email címekek) kitöltéséből adódik. Ezért kérjük, hogy amennyiben megrendelésedre 24 óra elteltével nem kaptál tőlünk visszaigazolást, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@monamama.hu email címen, hogy ellenőrizhessük rendelésedet és elkerüljük az esetleges kellemetlenségeket.  A kapcsolat felvétel elmaradása esetén - amennyiben azért nem kaptál visszaigazolást, mert nem kaptuk meg a megrendelésedet Cégünk mentesül ajánlati kötelezettsége alól. Ezt kérjük minden olyan esetben, amikor nem kapsz megrendelésedről írásos visszaigazolást vedd figyelembe.

 

Megrendelésed ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül. Megrendelésed elküldésével, elfogadod és tudomásul veszed jelen Vásárlási Feltétekben foglaltakat valamint az Adatvédelmi Tájékoztatónkat. A megrendelésed elküldése  szerződéskötésnek minősül, melynek része: az általad beküldött Megrendelés, az általunk kiállított Számla. A két dokumentumot együttesen tekintjük a Szerződés Dokumentumainek. A szerződés kötés feltételeit jelen Vásárlási feltételek menüpont tartalmazza. A szerződés részét képzi még az oldalunkon olvasható Adatvédelmi Tájékoztatónk.

A Szerződés dokumentumait az alábbiak szerint iktatjuk:

Megrendeléseidet - elektronikus formában, a megrendelés azonosító száma szerint iktatjuk. Azokat a megrendeléstől számított egy évig őrizzük.  

A kiállított Számlákat számlázó programunkban, valamint Könyvelési irataink között nyomtatott formában iktatjuk. A Számviteli törvény által előírt határidőig. Kérésre a dokumentumok az illetékes személynek az őrzés ideje alatt hozzáférhető.

Cégünk szerződés kötésének nyelve a magyar. 

 

A megrendeléseket naponta lezárjuk, hogy a kívánt termékeket mihamarabb postázhassuk. A különböző napokon megrendelt cikkek egy csomagban történő szállítását ezért nem áll módunkban garantálni. 

A megrendelt árut az általad megadott címre postázzuk, a megrendeléstől számított legfeljebb 10 munkanapon belül. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékeinkből hiány keletkezik, vagy teljesen kiürül raktárunk. Ebben az esetben emailen tájékoztatunk az esetleges készletfogyásról, vagy amennyiben lehetséges értesítünk, hogy a megrendelés egyes termékeit csak egy későbbi szállítással tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben a későbbiekben, azaz második körben küldött csomag(ok)ért nem számítunk fel külön szállítási díjat.  

A megrendelt áruért kétféle módon fizethetsz:  utánvéttel (a csomag átvételekor készpénzben) vagy banki átutalással (előre). 

Utánvét:  A csomag átvételekor kell fizetni.

Banki átutalás:  A megrendelést követő 3 munkanapon belül kérjük teljesítsd az utalást. A megrendelt áru ellenértékének számlánkon történő jóváírását követő 7-10 napon belül küldjük a megrendelt árut. Banki átutalás esetén a közlemény rovatba kérjük tüntesd fel a megrendelés számát, melyet az általunk küldött megrendelés visszaigazolása emailben találsz.    

A banki átutalás részletei:Címzett: MoNa Brands Hungary Kft. OTP Bank Zrt.Számla szám: 11701004-20234849 

Az áru értékén felül a következő költségeket számítjuk fel:


Szállítási költség:  

banki előre utalás mellett 900 Ft.  

utánvétel mellett 1400 Ft

20 ezer Ft felett a szállítási költséget átvállaljuk.

Áfás számla igénylése esetén kérjük, postai úton küldd vissza a csomagban található eredeti számlát a vevő nevének, címének feltüntetésével!  

Ezek az árak kizárólag Magyarországra történő kiszállítás esetén érvényesek. 

A megrendelések kiszállítását futárszolgálat végzi. A mindenkori futárszolgálatunk megjelölése Adatvédelmi tájékoztatónkban található.

 

II. ELÁLLÁSI JOG

A 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet értelmében a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármilyen különösebb indok nélkül, jogodban áll elállni a szerződéstől.  Ez a 14 nap arra az időpontra vonatkozik, amikor jelzed nekünk ellálási szándékodat. Nyilatkozni lehetőséged van email címünkön keresztül (info@monamama.hu). Minta dokumentumunkat lsd. csatolva lejjebb. 

Amennyiben úgy szeretnél ellálási jogoddal élni, hogy a terméket már kézhez kaptad, ellálási szándékodat a termék visszaküldésével és a mellékelt Viszáru Levél kitöltésével is gyakorolhatod. Viszáru levelünkben ebben az esetben jelöld be a visszaküldés oka pontnál a:

Meggondoltam magam, élek Elállási jogommal pontot.   

Visszaküldés címe: 1137 Budapest, Katona József utca 3. MONAMAMA üzlet

Természetesen ez nem érinti azon jogodat, hogy még az átvétel előtt elállj a szerződéstől.  Kérjük ebben az esetben is jelezd nekünk elállási szándékodat, hogy amennyiben még nem indítottuk el a kiszállítást, megállíthassuk a felesleges folyamatokat.

 

Amennyiben élsz Elállási jogoddal a már kézbesített terméket/termékeket az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttanod részünkre. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

A visszatérítés során - a megrendelés teljes összegét visszatértíjük, beleértve a fizetett szállítási költséget is. 

(Kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben az áru készhezvételéhez nem a legkevésbé költséges átvételi módot választod - azaz a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választasz, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.)

Utánvétes és portós csomagot nem áll módunkban átvenni. Kérjük, az árut egyszerű postai küldeményként, vagy csomagként küldd. A csomagban feltétlenül küldd el a visszárulevelünket, ezen kérheted az áru méret cseréjét vagy érvényesítheted Elállási jogodat és kérheted megrendelésed visszatérítését.  A visszaküldött áru ellenértékét, teljes megrendelés visszaküldése esetén a teljes fizetett összeget (beleértve a szállítási költséget), banki átutalással rendezzük Feléd, az áru beérkezését követő maximum 14 napon belül, a Viszárulevelen feltüntetett bank számlára.

A áru visszaküldésének szállítási és csomagolási költsége a vásárlót terhelik.  

Kérjük, vedd figyelembe, hogy méret csere- vagy Elállási Jog gyakorlása kizárólag eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes!  
 

Felmerülő kérdések esetén e-mailen ( info@monamama.hu ) készséggel állunk rendelkezésedre. 

 

Az Elállási/Felmondási nyilatkozatra vonatkozó minta dokumentumunk: letöltés

 

III. ADATVÉDELEM

A rendelés leadásakor kért személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek (e.g. futárszolgálat) kizárólag a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlen mértékben és módon adjuk át. A vásárláshoz kapcsolódó adatokat a törvényben előírt ideig őrizzük (számla őrzési kötelezettség), illetéktelen harmadik félnek nem adjuk át.  Az adatvédelmi eljárásunk bővebb ismertetését Adatvédelmi Tájékoztatónkban találod.
 

IV. KISMAMA RUHA BÉRLÉS FELTÉTELEI, MENETE 

Kizárólag azokat a ruhák bérlehetőek, melyek webáruházunk RentADress menüpontja alatt találhatóak. A Menüpontban található ruhák webáruházon keresztül kizárólag megvásárolhatóak, bérlés esetén személyes ügyintézes szükésges, a MoNa Mama Katona J. u. 3. alatt található üzletében. 

A bérlés menete:

A bérbe adott ruhának a teljes vételár összege fizetendő a ruha elvitelekor (mely összeg a bérleti díj+ kaukció összegéből adódik), a bérleti idő lejártát követően a ruha sértetlen visszaszolgáltatása esetén, a kaukció összege visszafizetésre kerül.

Amennyiben a ruhát a Bérlő nem az átvétellel megegyező állapotban hozza vissza, Bérbeadó nem köteles a kaukciót visszaadni, illetve a ruhát visszavenni. Amennyiben a ruha nem az átvételkor megállapított állapotában kerül visszahozásra, Bérbeadó hatásköre azt megállítani, hogy a ruha tisztítható vagy javítható állapotban van-e azaz a ruhát a keletkezett kár megfizetését követően visszaveszi-e. Ilyen esetben a keletkezett kár a kaukció összegéből kerül levonásra és csak a különbözet kerül visszafizetésre a Bérlőnek.

Amennyiben a Bérlő a Bérleti Szerződésben rögzített határidőre nem hozza vissza a ruhát, úgy azon naptól számítva a visszaadás napjáig köteles a Bérbeadónak napi 1000 Ft/ ruha késedelmi pótlékot fizetni, függetlenül attól hogy a ruhát ezen időszakban használta-e vagy sem.

 Bérlőt a ruha átvételét követően elállási jog a szolgáltatás jellegénél fogva nem illeti meg.

További kérdés esetén keress bennünket a 06 30 515 0538-as telefonszámon, vagy személyesen a MoNa Mama üzletében. 1137 Budapest, Katona J. u. 3.

Az üzletünkben elérhető ruhák folyamatosan változhatnak, így kérjük érdeklődj telefonon az aktuálisan elérhető modellek után.  

 

V. SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Cégünk az összes vonatkozó törvényi kötelezettségét betartva jár el, amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatosan szavatossági, jótálási jogoddal kívánsz élni.

Tájékoztatás a kellék/termékszavatosággal, jótálással kapcsolatosan - a vonatkozó kormányrendelet 3. sz. melléklete alapján:

„A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a MoNa Brands Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a MoNa Brands Hungary Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén megrendelése és a számla alapján jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Figyelem, ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.”

 

 

VI. PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZATUNK

Amennyiben Cégünk bármely termékével, szolgáltatásával, eljárásával, munkatársának magatartásával kapcsolatosan kifogást, illetve panaszt szeretne tenni, azt szóban vagy írásban, a következő csatornákon juttathatja el részünkre.

Személyes panaszbejelentés

Üzletünk normál nyitvatartási idejében (nyitva tartásunk megtalálható weboldalunkon az Üzletünk/Kapcsolat menüpont alatt).

Elektronikus panaszbejelentés

Panaszbejelentést az info@monamama.hu email címen is eljuttathatja részünkre.

Postai úton történő panaszbejelentés

Panaszukat postai úton az alábbi levelezési címre küldhetik ügyfeleink.

Cím: MoNa Brands Hungary Kft.

2161 Csomád, Zahora u. 18.

Faxon illetve Telefonon keresztül nem áll módunkban panasz bejelentést fogadni.

A panaszbejelentések kivizsgálásához szükségünk van a panasztevő személyazonosító adataira, illetve az érintett szerződéssel(ekkel) kapcsolatos adatokra (megrendelésszám, szerződésazonosítószám, számla/blokk), ezért kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy a gyorsabb ügymenet érdekében ezen adatokat minden esetben szíveskedjenek a panasz – így különösen az írásban eljuttatott panaszok – bejelentése során megadni.

A szóbeli panaszt Társaságunk azonnal megvizsgálja, szükség és lehetőség szerint azonnal orvosolja.

Ha a panaszbejelentő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Társaság a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja.

Az elektronikusan, vagy postai úton benyújtott panaszok esetén legkésőbb harminc (30) napon belül megküldjük válaszunkat.

A panaszkezelés során Társaságunk a következő adatokat kérheti:

  • szerződő/panaszbejelentő neve;

  • megrendelés száma, számla, nyugta/blokk

  • lakcíme, székhelye, levelezési címe;

  • telefonszáma;

  • értesítés módja;

  • panasz leírása, oka;

  • panaszos igénye;

  • termékre vonatkozó panasz esetén, a szóbanforgó termék a panasz alátámasztásához

  • meghatalmazott útján eljáró ügyfél esetében érvényes meghatalmazás;

  • a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A panaszbejelentés során megadott adatokat az információs önrendelkezési jogról és a GDPR és az Infotv. rendelkezéseinek megfelelően kezeljük; figyelemmel a Társaság Adatvédelmi és Adatkezelési szabályzatára. (lsd. Adatvédelmi Tájékoztatónk)

Szeretnénk biztosítani ügyfeleinket arról, hogy Társaságunk a panasz kivizsgálásáért külön díjat nem számít fel.

 

A Társaságunkhoz érkező panaszbejelentések feldolgozásával kapcsolatban a következőkről tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket:

  • Elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan növeljük ügyfeleink elégedettségét, melyhez a panaszok orvoslása is nagymértékben hozzájárul. Törekszünk arra, hogy ügyfeleink észrevételei alapján javítsunk szolgáltatásaink és termékeink minőségén.

  • Minden panaszt alaposan, és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálunk, melyet követően az ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adunk. A megalapozott panasz esetén a további panasz elkerülése érdekében megelőző intézkedéseket teszünk.

  • Ügyfeleink panaszát, kifogását – amikor lehetséges – már az első kapcsolatfelvételkor igyekszünk kezelni. A személyesen tett panaszt azonnal megvizsgáljuk és megtesszük a szükséges lépéseket, törekszünk azt azonnal orvosolni.

  • Amennyiben az ügy bonyolultabb és azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy ügyfelünk a panasz kezelésével nem ért egyet, Társaságunk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel.

 

A panasz nyilvántartása

Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a bejelentett és eljuttatott panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekre vonatkozó dokumentumokat Társaságunk nyilvántartásban a panasz lezártát követő 1 évig megőrzi.

Amennyiben a panasz bejelentése személyesen történt, és a panasz orvoslása azonnal megtörtént, személyes adatok, illetve dokumentumok őrzése nem valósul meg.

Jogorvoslati lehetőségek

Hangsúlyozni kívánjuk, hogy Társaságunk számára az ügyfélpanasz hatékony, fogyasztóbarát és ügyfél-centrikus kezelése és szolgáltatásaink fejlesztése alapvető szempont egy panaszkivizsgálási eljárás során. A panaszkezelés során törekszünk úgy eljárni, hogy a körülmények által adott lehetőségekhez mérten elkerüljük a fogyasztói jogvita kialakulását.

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy panaszának elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt harminc (30) napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az alábbi szervekhez fordulhat:

A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá szerződésszegéssel és annak joghatásaival összefüggő jogvita rendezésével kapcsolatosan fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helyes szerinti illetékes békéltető testülethez fordulhat.

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy törvényi előírás szerint Cégünket a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Békéltető testületek elérhetőségei:

  • Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Lehetőséged van a lakóhelyed szerinti járási hivatlhoz is fordulni:

http://jarasinfo.gov.hu

Panasz esetén lehetőség van online vitarendezésre az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül is. 

Ez hogyan működik?

A platform nem áll kapcsolatban egyetlen kereskedővel sem. A platform segítségével vitáját Ön egy jóváhagyott vitarendezési testület elé viheti.

A vitarendezési testületek pártatlan szervezetek/személyek. Céljuk, hogy segítsenek a fogyasztóknak és kereskedőknek a vitáik bíróságon kívüli rendezésében. A viták békés rendezése általában gyorsabb és olcsóbb annál, mint ha bírósághoz kellene fordulni.

Az online vitarendezési platform használata egyszerű. A felhasználók az eljárás során mindvégig eligazítást kapnak. A platform az összes uniós nyelvre tud fordításokat készíteni, és a panaszkezelés során automatikus határidőkkel dolgozik.

Előnye, hogy a fogyasztók ingyen, vagy nagyon kis összeg fejében rendezhetik jogvitáikat, a kereskedők pedig elkerülhetik a hosszú pereskedési eljárásokat, és megőrizhetik az ügyfelekkel ápolt jó kapcsolataikat.

 

A platformot itt érheted el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

MoNa Brands Hungary Kft.

Nyilvántartásba helyező szerv: Pest megyei Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-126686

Cégünk a Kereskedelemről szóló 2005.évi  Törvény 3. paragrafus. (1) bekezdése szerinti bejelentési kötelezettségének eleget tett. Nyilvántartási szám: 1/2010

 

Legutóbbi mósosítás: 2019. január 13.